Post by buculpgetnime on Feb 22, 2022 19:47:21 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Tiledom - Matching Puzzle Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Tiledom - Matching Puzzle Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen kristallen ▞▞▞
▞▞▞ Tiledom - Matching Puzzle Game 2022 version ▞▞▞
Leuk spel. Niet te uitdagend maar genoeg om interessant te blijven. Net begonnen, dus elk niveau wordt moeilijker. Ik kan niet wachten om te zien waar en hoe ver het me zal brengen.
Leuk spelen
Ik geniet van het spel omdat het je gecoördineerde acties van ogen, hand, behendigheid en de snelheid van je reactie uitdaagt! Ik beoordeel het spel een verdiende 5 sterren,
😁
Leuk spel maar te veel reclame.
Dit spel is best leuk. De puzzels zijn echter te moeilijk om op te lossen. Nu verwijderd
Het is leuk om te spelen.... Eerst dacht ik dat het heel gemakkelijk was om drie dezelfde tegels bij elkaar te zoeken.... Maar later gaat het veel moeilijker... En je moet echt je hersens gebruiken om het op te lossen... Ik vind het geweldig
Leuk spannend en dan moeilijk op te lossen.
We hadden deze app geüpdatet. Bt na het updaten hadden we gebruik van twee soorten thema's. Oude versie ook beschikbaar in mooie Browne-kleurenthema's en de tegels zijn ook leuk en mooi. Maar deze versie heeft slechts twee thema's en het is een zeer slecht grafisch ontwerp. Ik zal je vragen om te updaten met oude versiethema's. Nieuwe updates ook slechte ervaring.
Het is een leuk spel, maar veel advertenties maken het minder leuk.
Vind het spel leuk, maar tegels zijn te klein voor mijn telefoon
Zeer verslavend, download het niet, het zal je hele dag in beslag nemen
Hou van dit spel, verslaafd. Houdt de geest bezig, maar wordt uitdagender naarmate het niveau hoger is. Probeer het
Het zal je geest echt oefenen om na te denken over hoe je 3 vergelijkbare afbeeldingen kunt maken of vinden. Het lijkt misschien een spel voor kinderen, maar nee, het is echt goed en uitdagend
Goed spel als je je verveelt. Geen enkel doel zou echt beter zijn om ergens voor te strijden
Leuk maar saai
Heerlijke ontspannende muziek. Sommige niveaus eenvoudig, andere uitdagend. Foto's zijn schattig en kleurrijk. Makkelijk genoeg voor een kind om regels te begrijpen. Speel het graag. Fijn dat er niet te veel advertenties zijn! A+
Tiledom - Matching Puzzle Game Bulmaca jtwy
Ik had plezier, tot de beperkingen van de nieuwe update. Nu is hulp te beperkt.
Het is een zeer briljant spel..!! Het spel wordt voltooid door een actieve geest.😎😎.
Love Balls Atjautības spēles aoud
Ik ben een "senior burger" en vind dit zowel leuk als ontspannend. Hoewel er advertenties zijn, zijn ze lang niet zo frequent of zo lang als bij veel andere games. Sommige advertenties duren slechts 5-15 seconden, in tegenstelling tot de 30 seconden die bij veel games standaard lijkt. Er is geen "klop de klok", godzijdank! Genieten van!
Wauw, dat is geweldig, mijn favoriet, dit is heel belangrijk dat je het goed doet en ik moet met de volgende link naar je browseropties gaan, dan is het een geweldige en geweldige tijd in Mumbai Dobara dat je vragen hebt of als je wilt gaan met de volgende advertentievermelding is voor uw browseropties, dan is het geweldig mijn favoriete nummer van de Salomonseilanden, Somalië, Zuid-Korea en geweldige dag en tijd in Mumbai Dobara en geweldige tijd in mijn favoriet deze gezondheid is een schat aan informatietechnologie
Het is gemakkelijk te spelen, maar deze game geeft werk aan de hersenen
Ver van de video die ik heb bekeken.. ik dacht dat tegels omhoog zouden gaan, maar het is niet... helemaal geen uitdaging.. saai!!!
De game is leuk, maar sommige pictogrammen zijn raar... en er zijn VEEL te veel advertenties.
Speelt niet zoals aangetoond
Deze game is in het begin HEEL leuk, maar naarmate je verder komt in levels, wordt het onmogelijk om verder te komen. Ik verafschuw elk spel dat meer dan 10 pogingen kost en dingen op elkaar stapelt, zodat de speler onmogelijk kan zien waar ze mee werken.
Een erg vermakelijk spel. Ik hou ervan.
Een tijdje saai
Te veel advertenties
Leuk tijdverdrijf (wel een beetje veel reclame)
het is verslavend, maar er is een advertentie die blijft verschijnen en als je erop klikt, wordt je doorverwezen naar een netwerkprovider.
goed
Hé, het is leuk om dit spel te spelen, maar er zou een back-up moeten zijn omdat ik eerst het 1000-niveau bereikte, maar wanneer ik het opnieuw installeer, begint het opnieuw vanaf 1 niveau. Overweeg alstublieft mijn verzoek.
Tiledom - Game Mencocokkan Teka-teki cjbq
Ok maar te veel advertenties
Tiledom - Matching Puzzle Game እንቆቅልሽ rxgg
Zeer verslavend en hersenkraker
De game is goed en het werkt soepel. De game heeft zoveel niveaus dat we ons vermaken en ik ben dol op de game
Ik vind de matches graag in verschillende gebieden en ze verdwijnen een beetje zoals de muziek de muziek past eigenlijk terwijl ik match het zou leuk zijn als de muziek iets anders verandert
Het is echt een groot plezier om dit spel te spelen...... dit... spel heeft geen advertenties, wat erg goed is.... dit spel... kalmeert mijn geest heel kalm... ik geniet er echt van dit spel..hoop het...jullie zullen ook van dit spel genieten