Post by buculpgetnime on Feb 22, 2022 20:11:52 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Car Stunt Races: Mega Ramps ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Car Stunt Races: Mega Ramps IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ låsa upp poäng ▞▞▞
▞▞▞ Car Stunt Races: Mega Ramps 2022 version ▞▞▞
det är ok
Inte illa inte bra
Car Stunt Races Mega Ramps
Det är mycket bra spel men lägg till fler intressanta bilar
Jag kan säga att det här spelet... Jag gillar det bra grafik, bra kontroll och superhäftiga stunts som är lätta att spela. Men kontrollen är bara knappen. Kan du lägga till ratt och tilt eller gyrokontroll? Vet du vad, jag gillar tiltkontrollen. Och i nästa uppdatering lägg till lite ratt, tiltkontroll, nya stuntplatser, nya bilar, nya vädereffekter, dag- och nattcykel i fritt läge och mer... Det här spelet är så väldigt bra. Fortsätt så, känn dig inte nere... AxesinMotion Racing.
Lite knepigt på 1:an. Försöker styra bilen dit du skulle vilja åka, förutsatt att jag hade en testbana under mig, det var, låt oss skaffa en bättre bil och göra det här, rita här, rita NU! Roligt spel! Jag provade andra, det här är en av de bästa för att hoppa 720's och Wipes! J.O.
Wrost spel samma koncept i varje spel med yxor i rörelse
Achha spelshow vacker och kontant
Min 6-åring och jag älskar detta. Vi kan inte rädda oss själva men det är ett fantastiskt spel. Annonserna är inte alltför påträngande och kontrollerna är lätta.
Mycket mycket dåligt spel det som ett barnspel jag ger 1 stjärna men det här spelet är som en ingen stjärna
Älskar verkligen spelet men borde lägga till fler fordon och fler platser att utforska Btw Love The G A M E
Även om det här spelet kan släpa ibland är det inte lika illa. Grafiken i detta spel påminner mig lite om Forza Horizon 4.
Detta är det bästa bilspelet någonsin och det har mycket begränsade annonser
Dålig kvalitet och det är inte ens realistisk skada
Jag ger 3-stjärnigt eftersom jag flyger till landet som noterar snälla håll undan det eftersom jag kan komma ut
Car Stunt Races: Mega Ramps Racing qco
Det är ett bra spel men uppgraderingsdelen av spelet verkar vara riktigt rörigt. Även kameravinkeln är trasslig.
Typ som andra är det ett sätt att spendera din tid
bra koncept nej styrningen har en kraftig eftersläpning
Coolt spel! Men bilar är väldigt dyra.
Behöver jobba på styrningen så fort du kommer halvvägs genom en loop da loop snurrar du ut.
Nivåerna är för svåra och tillför mycket
Spelet är ett coolt sätt att fördriva tiden, det trycker inte annonser i halsen på dig som många av de nuvarande alltför gratis spelen
Spelet med flest fel som jag har startat om detta 15 gånger men har fortfarande problem
Hela min karta när jag spelar är bara vit och jag kan inte se någonting kan du hjälpa till att fixa detta?
Beach Buggy Racing Rennsport vnix
Tiltläget måste förbättras
Sämsta spelet någonsin spelat jag spelade det i samsung s10 men även i den mobilen släpade spelet så mycket
Bra spel. Grafik av bra kvalitet, fantastiska och spännande nivåer. Överlag är spelet väldigt bra. Men nu har jag spelat alla nivåer av det och slutfört uppgifterna i fritt läge också och varje bil är också upplåst. Så nu lägg till nya bilar, nivåer och även nya platser i fritt läge som borde vara tuffare än de tidigare platserna. Hoppas du snart kommer med en uppdatering med alla föreslagna ändringar. Hoppas att du säkert kommer att lägga till fler och fler snabbare och framtida bilar och nivåer. Uppdatera spelet snart.
Det här spelet var ok, men när jag nådde den senaste serien öppnades det inte ens, det gick bara ut och ut, det var därför jag gav det 2 stjärnor
Grafiken är en lögn
Car Stunt Races: Mega Ramps 賽車遊戲 sbwp
Spelet är mycket bra men efter den uppdateringen minskade den grafiska kvaliteten..... Så på den här sidan behöver lite mer förbättring.... 👍🏻
Inte så kul😤
Bilbanor på rea BigBuy Racetrack Shark ... METAL MACHINES BILBANA STUNT ... Smoby Megajump bilbana och utskjutningsramp - 75 cm - med 2 bilar.
Definitivt 5 stjärnor. Grafik, fysik, skada är anständigt. Men ni måste jobba lite mer på skadorna, till exempel ska glasögonen krossas, dörrar ska flyga ut och däck ska poppa. Du måste också lägga till en öppen värld eftersom vi inte kan utföra uppdrag hela tiden. Vi vill också bara koppla av med våra bilar. Lägg till ett alternativ för att uppgradera bilens hastighet, acceleration, etc.
Inte bra Mycket dålig grafik
Fleet Trading App Android के लिए डाउनलोड - 9Apps
Det suger grafik, sopkontroller är konstiga och min mormor kan köra snabbare än de där bilarna
Sämsta grafiken, behöver mer utveckling
Det här spelet är så coolt att jag tror att du verkligen kommer att gilla det, det kommer att bli svårt men du kan bli bra på det. Ge detta 5 stjärnor och du kommer att älska det här spelet.🤩
Spelet var bra på det hela taget men jag fortsätter att få annonser varje minut så det måste ändras lite men förutom det är det bra
Spelet är coolt
Formula Ramp Car Stunts Racing Hämta senaste versionen (3.8) gratis APK - Formelbil GT! Det bästa mega ramp -bilstunt -racingspelet! Vinn Formula US GT Car.
Ohoppningsbar annons efter första matchen. Annonsen var längre än loppet. Skruva på det här.
Ummm jag tror att de kunde ha lagt till några fler anpassningsalternativ eftersom bara färgbyte betyder inte anpassad, du borde kolla gta 5 anpassning de är bara smått så coola men ok spelet är fortfarande bra
Detta är ett coolt spel Zips Williams har hörn du är bra men en sak där är boostery
Trevligt, men annonserna slocknar
De här spelen är bra till en början men omg senare i spelet känns det som att antingen bilen inte fungerar, eller så tänker spelskaparen för stort, och även varför bromsa oss när du korn saktar ner, det är skräp.
Car Stunt Races: Mega Ramps مسابقه fle
Ser jättebra utmanande app för mig. Ritningar är gratis för att låsa upp bilar!!! Bara en nivå ser ut som en boulderbash?